Bij (te) veel bedrijven stopt na levering van het product of afname van de dienst de dienstverlening. Geautomatiseerde mails over tevredenheid of een 5-sterren validatie als laatste contactmoment met de klant.

Maar hoe (un)happy zijn uw klanten nu echt met uw bedrijf?
Met Happy Calls krijgt u meer inzicht in uw dienstverlening en uw sales apparaat.

Haal meer uit uw bedrijfen uw klanten

Wat doen we?

  • Wij bellen uw huidige klanten van de afgelopen 6 maanden.
  • Wij inventariseren hoe zij uw dienstverlening hebben ervaren.

Denk aan:

  • Tevredenheid van de producten/diensten
  • Kwaliteit van uw accountmanager
  • Service mbt facturatie
  • Leveringsproces
  • Aftersales

Uit 10% van de HAPPY CALLS komt een cross sell opportunity!

Wat levert het op?

  • Inzicht in uw dienstverlening.
  • Inzicht in uw sales apparaat.
  • (On)Tevredenheid van uw klanten.
  • Inzicht in hoe uw klanten het facturatie-, leveringsproces ervaren.
  • Meer business uit dezelfde klant.
  • Feedback voor uw accountmanager.

Wat kost het?

  • Minimale afname van 100 beluren.
  • Fixed fee van €50 euro per uur.

Toe aan Happy Calls?

Neem vandaag nog contact op en zet de eerste stap naar meer inzicht in uw organisatie.

PLAN EEN AFSPRAAK